Polski Klub SkiTurowy

Ogólnopolski, nieformalny klub pasjonatów skialpinizmu, turystyki narciarskiej oraz freeride'u

Forum Polski Klub SkiTurowy Strona Główna -> Sprzęt skiturowy -> Dynafit Połland Idź do strony Poprzedni  1, 2
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: Czw 17:47, 14 Lut 2013
W.G.
domownik
 
Dołączył: 19 Maj 2008
Posty: 1773
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 43 razy
Skąd: Kraków





"mdeja"]


Cytat:
Ja wiem, ale odnosiłem się do gwarancji jakości. Karty gwarancyjne dość często w tym zakresie mają podobne zapisy. A ustawa o sprzedaży konsumenckiej w ogóle stawia na niekonczaca się naprawę. Pisałem wniosek de lege referenda Wink


Wiedząc o tym napisałem na początku ze zwrot kasy to najlepsze wyjście Very Happy
Nie wiem po co to negowałeś, lepiej mieć syfka?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 19:09, 14 Lut 2013
mdeja
domownik
 
Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 365
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Skąd: Stary Sącz Beskid Sądecki





W.G. napisał:
"mdeja"]


Cytat:
Ja wiem, ale odnosiłem się do gwarancji jakości. Karty gwarancyjne dość często w tym zakresie mają podobne zapisy. A ustawa o sprzedaży konsumenckiej w ogóle stawia na niekonczaca się naprawę. Pisałem wniosek de lege referenda Wink


Wiedząc o tym napisałem na początku ze zwrot kasy to najlepsze wyjście Very Happy
Nie wiem po co to negowałeś, lepiej mieć syfka?

Bo ja się przywiązuje do MOICH szpejów, zwłaszcza jak jestem z nich zadowolony. A stopę mam taką, że buta nie łatwo dobrać . I mam Dynafita który mi spasował. Jest twardy ale wygodny. Jakby się popsuł to wolałbym naprawę Mojego. Ale gdyby miała być nieskuteczna lub niekonczaca się, to jasne, zwrot kasy jest rozwiązaniem.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 19:47, 14 Lut 2013
W.G.
domownik
 
Dołączył: 19 Maj 2008
Posty: 1773
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 43 razy
Skąd: Kraków





A dopuszczacie taką możliwość że producent, dystrybutor wie dlaczego chce ściągnąć z rynku pewne egzemplarze swoich wyrobów? Zapewne taniej jest dać same języki, ale chce wycofać znacznie droższą całość, może jednak ma prawo i wie co robi?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 23:07, 14 Lut 2013
uysy
domownik
 
Dołączył: 02 Sty 2012
Posty: 417
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Skąd: Wrocław / Polanica Zdrój





Zwrot Kasy, Zwroty Kasy.... Bzdurą jest, że zwrot kasy jest fajny.
A co w przypadku, jak ktoś kupił buty / sprzęt w promocji o 20, 30%... taniej (99% użytkowników tego forum kupiła swoje sprzęty w promocjach).
Kupuję buty warte 2000zł za 1500zł (promocja...), dystrybutor przy reklamowaniu oddaje mi kasę i co ? Mam dokładać 500zł żeby kupić takie same buty ?

edit:
uprzedzając co niektórych :>
Tak, ewentualnie czeka na kolejną promocję.... Razz


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez uysy dnia Czw 23:08, 14 Lut 2013, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 6:36, 15 Lut 2013
mdeja
domownik
 
Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 365
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Skąd: Stary Sącz Beskid Sądecki





uysy napisał:
Zwrot Kasy, Zwroty Kasy.... Bzdurą jest, że zwrot kasy jest fajny.
A co w przypadku, jak ktoś kupił buty / sprzęt w promocji o 20, 30%... taniej (99% użytkowników tego forum kupiła swoje sprzęty w promocjach).
Kupuję buty warte 2000zł za 1500zł (promocja...), dystrybutor przy reklamowaniu oddaje mi kasę i co ? Mam dokładać 500zł żeby kupić takie same buty ?

edit:
uprzedzając co niektórych :>
Tak, ewentualnie czeka na kolejną promocję.... Razz

Jakby była tu ikonka LUBIĘ TO , to bym dał lajka Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 8:45, 15 Lut 2013
W.G.
domownik
 
Dołączył: 19 Maj 2008
Posty: 1773
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 43 razy
Skąd: Kraków





"uysy" A jak reklamacje w twoim miejscu pracy się załatwia? Prosiłem już wcześniej o wasze opinie i nic do tej pory sensownego się nie pojawiło.
Jestem bardzo ciekawy w dokładnie takiej jak opisujesz sytuacji?
Czy w tym przypadku jest tak że sprzedawca towar ma i nie chce wymienić?
Może jeszcze raz skoro nie rozumiesz wcześniej, Jeśli towar jest z wadą której nie da się usunąć to co należy zrobić???? Jak byś dostał język na wymianę i strzelił by powtórnie to jęczał byś że producent leci w kulki żeby tylko wyjść z gwarancji i kasy nie zwrócić. tak??? Bardzo proszę o odpowiedź na to pytanie bo może jest jeszcze wiele innych możliwości.
Za chwilkę może się okazać że nie trafienie przez kupującego w buta też jest winą producenta dystrybutora i sprzedawcy. Zaczyna się robić zabawnie Shocked


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 11:28, 15 Lut 2013
mercedario
domownik
 
Dołączył: 18 Lut 2011
Posty: 303
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Skąd: Wisła





oczywiście minusem jest to że tracimy swoje dopasowane być może kupione okazyjnie buty lub inny spzręt i zawsze żal jeśli z czegoś jesteśmy zadowoleni to nie podlega dyskusji.
Ale niestety sprzęt nawala i według mnie rozwiązanie typu wymiana ( nie zawsze mozliwa z przyczyn podawanych już wyżej ) bądź zwrot pieniędzy to potraktowanie jak najbardziej wporządku przez sprzedawcę.
Kazdy nie raz spotkał sie z bezpodstawnymi odmowami bądź pzreciąganiem naprawy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 13:22, 15 Lut 2013
pokor
administrator
 
Dołączył: 06 Paź 2006
Posty: 2600
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 33 razy
Skąd: Sudety





Widzę że zataczamy koło w temacie sprzetu.
Najlepiej żeby sklepy miały pełną rozmiarówkę, ilości hurtowe reklamacje rozpatrywały tak jak sobie kupujący będzie życzył a zakupy zrobimy w sieci albo za zachodnia granicą.
Przypominam,ze dodatkowo mówimy o sprzęcie, który pół roku leży w magazynie i zbiera kurz a często po lecie jest już zastąpiony nowszym modelem.

Promocja to nie reguła tylko ukłon sprzedawcy w stronę konsumenta i każdy chyba zdaje sobie sprawę, że kupując za 1500zł buty warte 2000 dostanie w razie zwrotu 1500.
Przecież nie ma musu można kupić poza promocją i mieć zwrot 2000.
To jak z ubezpieczeniem są pakiety econo i full.
Zaraz ktoś przytoczy przykład,że kupił ostatnią sztukę na wyprzedaży i co mu po zwrocie kasy. A no kasa w kieszeni taki lajf można pomaszerować do sklepu i kupić następny produkt, tak jak wspominałem promocja to niespodzianka a nie reguła i ciężko mieć pretensje do sprzedawcy że o swój interes również dba.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 14:00, 15 Lut 2013
W.G.
domownik
 
Dołączył: 19 Maj 2008
Posty: 1773
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 43 razy
Skąd: Kraków





uysy napisał:
Zwrot Kasy, Zwroty Kasy.... Bzdurą jest, że zwrot kasy jest fajny.
A co w przypadku, jak ktoś kupił buty / sprzęt w promocji o 20, 30%... taniej (99% użytkowników tego forum kupiła swoje sprzęty w promocjach).
Kupuję buty warte 2000zł za 1500zł (promocja...), dystrybutor przy reklamowaniu oddaje mi kasę i co ? Mam dokładać 500zł żeby kupić takie same buty ?


Odwracając twój tok myślenia nie należy kupować na promocjach, a jak po reklamacyjnym zwrocie kaski trafisz na promocję to dopiero będzie radośćVery Happy
Z tym 99% to odnoszę wrażenie że to nie to forum. ale zawsze się mogę mylić.
Ciesz się że to nie np części do komputera gdzie cena jeszcze rośnie na starocie Very Happy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez W.G. dnia Pią 14:09, 15 Lut 2013, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 22:28, 15 Lut 2013
Gość
 





Myślę że istotą sprawy nie jest określenie co jest lepsze: kasa czy wymieniony towar. Moim zdaniem poważne traktowanie klienta, poparte zapisami w dokumencie gwarancyjnym to POZOSTAWIENIE KLIENTOWI WYBORU: kasa czy wymieniony towar. Zawsze będzie ktoś kto woli kasę (bo zmieniły mu się priorytety i teraz zbiera na jacht) i ktoś kto woli sprzęt (bo zbierał cały rok na wyjazd w Wysokie Taury, jedzie za tydzień a nagle został bez sprzętu).


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Pią 22:29, 15 Lut 2013, w całości zmieniany 1 raz
PostWysłany: Pią 23:05, 15 Lut 2013
hawkeye
domownik
 
Dołączył: 12 Paź 2008
Posty: 194
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Skąd: Słopnice





Biorac pod uwage ze moje dotychczasowe reklamacje butow salomon i garmont /trekingowe/ zostaly oddalone z powodu "zbyt intensywnego uzytkowania" uwazam ze w tej sytuacji zwrot kasy jest rozwiazaniem jak najbardzej w porzadku.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 9:40, 16 Lut 2013
pokor
administrator
 
Dołączył: 06 Paź 2006
Posty: 2600
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 33 razy
Skąd: Sudety





MaciekKR napisał:
Myślę że istotą sprawy nie jest określenie co jest lepsze: kasa czy wymieniony towar. Moim zdaniem poważne traktowanie klienta, poparte zapisami w dokumencie gwarancyjnym to POZOSTAWIENIE KLIENTOWI WYBORU: kasa czy wymieniony towar. Zawsze będzie ktoś kto woli kasę (bo zmieniły mu się priorytety i teraz zbiera na jacht) i ktoś kto woli sprzęt (bo zbierał cały rok na wyjazd w Wysokie Taury, jedzie za tydzień a nagle został bez sprzętu).


A jak to sobie wyobrażasz mają trzymać przez 2 lata od sprzedaży ostatniej sztuki danego modelu i rozmiaru pełną rozmiarówkę bo ktoś będzie sobie życzył wymianę ???
Ok ufff minęło dwa lata i nic więc co sprzedajemy magazyn ale na niego też dwa lata obowiązuje gwarancja i co wtedy skąd wziąć towar na wymianę???

Oczywiście w dobrym tonie jest dać taką możliwość ale nie traktował bym tego jako reguły.
Pamiętajcie, że sami też na to pracujemy.
Im większy rynek tym korzystniejsze warunki sprzedawcy są w stanie nam zapewnić.
A że każdy kombinuje jak może i kupuje gdzie się da aby taniej wyszło to nie narzekajmy że wybór mały albo towaru na wymianę brak.
Tak jak hawkeye napisał bez problemu można by to potraktować jak zbyt intensywne lub niepoprawne użytkowanie.(swoją drogą do końca nie wiemy jak było)
Spróbujcie zareklamować tel kom lub aparat na 80% odpiszą wam że był zalany i nie podlega gwarancji i tłumaczenie, że nawalił na środku pustyni nic wam nie da.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 14:27, 16 Lut 2013
Gość
 





Jak nas traktuje "rynek" widzę po tym że np. but Scarpa Rush, który dla wielu (szerokość, ciężar, cena) byłby interesujący jest dostępny w innych krajach ale nie w Polsce. Więc ja niestety ale nie będę się dopasowywał do widzimisię producenta/dystrybutora tylko jeżeli będę "na kupnie" i będzie tylko możliwość - kupię te buty za granicą, lub z prywatnego importu. Nie bez powodu też wielu naszych kolegów sprowadza sprzęt np. z USA. Myślę że to jednak w pierwszej kolejności producent powinien zabiegać o klientów (korzystne ceny, upusty, procedura reklamacyjna!) a nie klienci starać się aby producent/dystrybutor ich lubił... Wink
PostWysłany: Sob 14:34, 16 Lut 2013
Gość
 





A co do części - no wybacz, ale nie słyszałem aby po zakończeniu produkcji jakiegoś modelu samochodu nie było szansy na części zamienne (i to oryginalne, nie samoróbki) i to przez wiele lat. Napiszesz że to inny rynek ale przecież producent też mógłby stwierdzić: "Co - mamy trzymać cały magazyn części!?" Mieliby duże oszczędności... I fakt że jest to produkcja masowa wiele nie zmienia. Przy dzisiejszej technice przewozowej można mieć jeden światowy magazyn, w nim 15 sztuk języków do buta X (zwykle taka część "obsługuje" kilka rozmiarów) i nie powinno być problemem dostarczenie w dowolny punkt globu w kilka dni. 15 sztuk przy założeniu że takie pęknięcie to "wypadek przy pracy" a nie usterka seryjna bo to w ogóle inny przypadek. Oczywiście to są pewne koszta (chociaż trzeba to trzymać tylko przez okres gwarancyjny a więc najwyżej 2 lata od zakończenia produkcji) ale to już wpisuje się w budżet firmy i jej stosunek do klienta (czasem dołożymy ale per saldo się nam opłaci). Jak firma stwierdza że nie tędy droga może zastrzec że daje tylko rok gwarancji, a klient może się zgodzić albo... kupić but konkurencji. A tak jarodar zraził się do Dynafita (przynajmniej kupowanego w Polsce) i - być może - firma ma o 1 klienta mniej.


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Sob 14:37, 16 Lut 2013, w całości zmieniany 1 raz
PostWysłany: Sob 19:45, 16 Lut 2013
jarodar
domownik
 
Dołączył: 30 Paź 2006
Posty: 944
Przeczytał: 6 tematów

Pomógł: 16 razy
Skąd: Sandomierz/Warszawa





pokor napisał:
(...) bez problemu można by to potraktować jak zbyt intensywne lub niepoprawne użytkowanie.(swoją drogą do końca nie wiemy jak było) (...)


no proszę Cię...chybaś się Waść zapędził.[/code]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Dynafit Połland
Forum Polski Klub SkiTurowy Strona Główna -> Sprzęt skiturowy
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)  
Strona 2 z 2  
Idź do strony Poprzedni  1, 2
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin