Polski Klub SkiTurowy

Ogólnopolski, nieformalny klub pasjonatów skialpinizmu, turystyki narciarskiej oraz freeride'u

Forum Polski Klub SkiTurowy Strona Główna -> Sprzęt skiturowy -> Połamane Dynafit FT - link do Wildsnow
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Połamane Dynafit FT - link do Wildsnow
PostWysłany: Pon 9:06, 24 Sty 2011
pst
domownik
 
Dołączył: 02 Paź 2006
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Skąd: Kraków





[link widoczny dla zalogowanych]
Spektakularne, choć właściciel chyba mocno ułatwił awarię (twarde buty, wiązania na max, szerokie dechy). Natomiast rzeczywiście ciekawe, czy nowy projekt przodów ma związek z możliwością takiego uszkodzenia w starych.

P.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 12:09, 25 Sty 2011
jurek
domownik
 
Dołączył: 07 Mar 2007
Posty: 91
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Warszawa





Wlasnie troche poczytalem.

Szkoda ze nie ma dobrego zdjecia przelomu - mozna by zobaczyc jaki byl udzial (i ew. gdzie) pekniecia od zmeczenia. To co jest, troche jest jednak zbyt male...

Ciekawe jest tez to co pojawilo sie w ktoryms z komentarzy - gosc zauwazyl ze w wersji z zeszlego roku (z fikusnymi szczekami czyli tej peknietej) Dynafit "zoptymalizowal" ten kawalek blachy przycinajac lekko przednia krawedz po skosie przez co przekroj w miejscu pekniecia zostal zmniejszony... no ale dzieki temu zaoszczedzili kilka gramow, czym mozna sie chwalic w reklamowkach...

Pzdr,
Jurek


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 9:18, 01 Lut 2011
steckiewicz
domownik
 
Dołączył: 03 Sty 2007
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Skąd: Wrocław





A oto kolejny zonk w roli głównej z Dynafitem ... upsss
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 9:36, 01 Lut 2011
kampress
domownik
 
Dołączył: 08 Maj 2008
Posty: 2372
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Skąd: Rabka-Zdrój





ech... - i to wszystko te nowe wylajtowane produkcje...Sad - kiedyś tego nie było - przynajmniej nie donoszono o coraz częstszej awarii wiazan... Dojdzie do tego ze stare produkcje osiągną wyższą cene z racji ich trwalosci... Porazka na calej lini... - czyżby też za słabe materialy...?.

k.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 9:43, 01 Lut 2011
AvantaR
domownik
 
Dołączył: 06 Paź 2009
Posty: 779
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Skąd: Łaziska Górne (Oberschlesien)





Jak kiedys komus tak pekna, to z checia bym taki fragment pozyczyl i dal ojcu do zbadania na polibude Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 9:48, 01 Lut 2011
steckiewicz
domownik
 
Dołączył: 03 Sty 2007
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Skąd: Wrocław





AvantaR napisał:
Jak kiedys komus tak pekna, to z checia bym taki fragment pozyczyl i dal ojcu do zbadania na polibude Smile


O prosze koledzy , a nie ma tak dobrze. Kropelka , troche magicznej taśmy i do przodu Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 9:49, 01 Lut 2011
AvantaR
domownik
 
Dołączył: 06 Paź 2009
Posty: 779
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Skąd: Łaziska Górne (Oberschlesien)





No, ale jesli komus na nic by sie to juz nie przydalo, mysle, ze wyniki takich badan moglyby zainteresowac forumowa brac Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 10:49, 01 Lut 2011
dexter
rozkręcam się
 
Dołączył: 05 Lut 2010
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: kielce





Coraz bardziej cieszę się z faktu iż posiadam stare tourlite tech Smile
Ale nie o tym, analizując zdjęcia to można dojść do wniosku, że nadmierne odciążanie w połączeniu ze sporym wysunięciem blachy poza płytę nie wyszło na dobre, przy dużym obciążeniu powstaje niezła dźwignia. Jednak tak jak pisze jurek, przydałoby się leprzej jakości zdjęcie przełomu pęknięcia wtedy można by coś więcej powiedzieć.
Z kolei w 2gim przypadku to myślę, że dużą rolę odegrały błędy w obróbce, nawet na zdjęciu widać mikro rysy powstałe przy frezowaniu, pęknięcie jest równoległe do tych rys. Poza tym gabarytowo to starsze wiązania stalowe i nowe aluminiowe gabarytowe są niemal identyczne, chodzi mi o ilość metalu wokół otworów, a wytrzymałość aluminium i stali ciężko ze sobą porównywać.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 23:51, 01 Lut 2011
kp
moderator
 
Dołączył: 05 Mar 2006
Posty: 1132
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 14 razy
Skąd: Kraków





kampress napisał:
ech... - i to wszystko te nowe wylajtowane produkcje...Sad - kiedyś tego nie było - przynajmniej nie donoszono o coraz częstszej awarii wiazan...


A w czasach przedinternetowych to wogóle awarii nie było Smile.
No chyba, że u sąsiada Smile.

pzdrw
Krzysiek


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 0:23, 02 Lut 2011
W.G.
domownik
 
Dołączył: 19 Maj 2008
Posty: 1773
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 43 razy
Skąd: Kraków





Do tych opisów jeszcze dodam jazdę na zablokowanym przodzie (gdzieś wcześniej już pisałem że to się gnie).

"Ciekawe montaże", wynikające z nich mocne kolizje tyłu wiązania z butem, nie jest to bez znaczenia.

Priorytetowo szeroka narta, zmęczenie tym spowodowane.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 18:36, 16 Lut 2011
steckiewicz
domownik
 
Dołączył: 03 Sty 2007
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Skąd: Wrocław





A oto kolejny defekt !! Tym razem cos sie polamalo w Trabie Wink Zdj. ze strony kilera z US .Oni to maja fantazje


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Połamane Dynafit FT - link do Wildsnow
Forum Polski Klub SkiTurowy Strona Główna -> Sprzęt skiturowy
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin