Mam pytanie.
Czy DYNAFIT Tour Lite 4 będzie pasował do wiązań silvretta 400?
Zastanawiam się nad zakupem takich bucików.
Jeśli by pasowały to następny sezon pośmigał bym z tymi wiązaniami, a potem zmienił na JSW.
wszystko do czego da się zapiąć raki automaty podejdzie do silvy 400 więc spoko.
Sam nie miałem na nogach ale znajomkowie narzękąją na jego małą trwałość tzn w intensywnym użytkowaniu powyrywali przednie klamry, które ponoć i tak nic nie dawały i ta ramka na bucie tez ponoć luzów dostaje.
Post został pochwalony 0 razy
Wysłany: Pią 18:44, 08 Lut 2008
Mucha
rozkręcam się
Dołączył: 12 Sty 2008
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Czyli nie ma co kombinować, albo JSW albo inny but.
Dzięki za odpowiedz
Nie źle mnie zrozumiałeś do S400 podejdzie praktycznie każdy but z rantem i będzie działać jeździłem nawet w skorupach wspinaczkowych koflacha.
Pozostałe uwagi dotyczyły samego buta tlt4
Post został pochwalony 0 razy
Wysłany: Pią 18:54, 08 Lut 2008
Mucha
rozkręcam się
Dołączył: 12 Sty 2008
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
A jeśli inny but to jaki?
Jestem nastawiony na na chodzenie, chociaż nie pogardzę też dobrym zjazdem, ot tak 50/50.
Ważne też żeby miał mocowania do JSW.
Czy Dynafity serii Zzero 2,3,4 są dobre a jeśli tak to który model byłby odpowiedni?
Z góry dziękuje za wskazówki.
Poczytaj troche o butach w historii forum bo to,że model jest ok to jeszcze nie znaczy, że będzie pasował do twojej stopy.
Jesli chcesz chodzić i czasem zjeżdżać to polecam Scarpa F1 wiem wiem zaraz ktoś zaśpiewa, że to race-owy but ale jest lekki i da się w nim wygodnie zjeżdżać, jesli nie wierzysz w te zapewnienia to scarpa wypusciła tez F3 model klasycznie zapinany ale też z tym tele-zgięciem podeszwy.
Kuba polecał zzero on ma 4 choć jak bardziej na łazęgę sie orientujesz to 3 klamrowe i niewiele cięższe od moich F1.
To tak na szybko ranną porą kwestia dopasowania Zzero i garmont to to jest garmontowska skorupa scarpa to co innego ale to juz kwestia wygody na nodze.
Post został pochwalony 0 razy
Wysłany: Sob 8:22, 09 Lut 2008
Mucha
rozkręcam się
Dołączył: 12 Sty 2008
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Dzięki za odpowiedz.
Czytałem wątki odnośnie butów i sprowadzały się one do tego że trzeba przymierzyć, pochodzić.
Mi chodzi o to że chciałbym zasięgnąć takiej wyjściowej rady co do buta, abym nie szukał w ciemno (wyjazd do innego miasta czy podobne).
Co do F1, fajny but tylko cena powala. Jeśli potanieją i to znacznie to kto wie może się na nie szarpne.
A jak spisuje się w F1 ten patent z linką? czy jest wytrzymały?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1