Polski Klub SkiTurowy

Ogólnopolski, nieformalny klub pasjonatów skialpinizmu, turystyki narciarskiej oraz freeride'u

Forum Polski Klub SkiTurowy Strona Główna -> Sprzęt skiturowy -> Scarpa F1 Evo Ski Boot
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Scarpa F1 Evo Ski Boot
PostWysłany: Wto 10:21, 21 Sty 2014
Luboch
domownik
 
Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 257
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Skąd: Rzeszów





Chyba 1 taki system ,jeśli nie proszę o sprostowanie
Automatyczna blokada cholewki

https://www.youtube.com/watch?v=4nWtQGbr8G0

i od producenta 3:45 rewelacja Very Happy
http://www.youtube.com/watch?v=QT56SnZUsFo

I 1 pytanie jak zapinamy raki ?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Luboch dnia Nie 20:52, 01 Lut 2015, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 16:05, 21 Sty 2014
Tengu
rozmowny
 
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Skąd: Śląsk





[link widoczny dla zalogowanych]

Camp zaczął ostatnio produkować raki pod wiązania TLT więc może chcieli je dopasować. Problemem jest tylko to, że gdyby się już udało zapiąć te raki to but się usztywnia Smile

I pytanie nr2 ; Co z zamarzaniem tego systemu? Jeżeli na dole mamy +1stC a na górze -5 to czy wszystko będzie działać tak jak powinno?

pzdr Mateusz


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 16:55, 21 Sty 2014
grzesiok
domownik
 
Dołączył: 04 Sty 2013
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Kłodzko/Wrocław





to pytanie nr 3 za każdym razem gdy chcemy zwolnić blokadę należy się wypiąć?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 17:23, 21 Sty 2014
Luboch
domownik
 
Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 257
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Skąd: Rzeszów





grzesiok napisał:
to pytanie nr 3 za każdym razem gdy chcemy zwolnić blokadę należy się wypiąć?


Zapewne warunek konieczny


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 17:43, 21 Sty 2014
grzesiok
domownik
 
Dołączył: 04 Sty 2013
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Kłodzko/Wrocław





no ciekawe czy im ten patent znajdzie nabywców


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 19:33, 21 Sty 2014
uysy
domownik
 
Dołączył: 02 Sty 2012
Posty: 417
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Skąd: Wrocław / Polanica Zdrój





Więcej:
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 21:41, 21 Sty 2014
straiker
domownik
 
Dołączył: 21 Wrz 2009
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: pruszków





Gdybym miał jeszcze szukać na siłę dziury w całym trochę na siłę to ciekawe jaki to ma wpływ na wypinanie się awaryjne wiązania. Mechanizm daje dodatkową, być może pomijaną ale nie występująca wcześniej, siłę rozginającą bolce przez co może istnieć opcja, że 5 din w tych butach stanie się 4 a zwłaszcza przy zalodzeniu mechanizmu możemy mieć taki efekt.

Jakich teoretycznych wad byśmy nie wymyślili strasznie cieszy, że producenci nie stoją w miejscu tylko cięgle nas zaskakują.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Re: Scarpa F1 Evo Ski Boot Automatyczna blokada !!!
PostWysłany: Wto 23:40, 21 Sty 2014
mr
domownik
 
Dołączył: 20 Lut 2007
Posty: 299
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Skąd: Szklarnia





Luboch napisał:

[ciach]
I 1 pytanie jak zapinamy raki ?

koszykowe jak zwykle.... Wink

mr


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 0:18, 24 Sty 2014
poloneez
domownik
 
Dołączył: 01 Lut 2013
Posty: 531
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Skąd: Krk/ Bourg-Saint-Maurice





Co do raków to jedynie Grivel Race pasująSmile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 9:33, 24 Sty 2014
pokor
administrator
 
Dołączył: 06 Paź 2006
Posty: 2600
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 33 razy
Skąd: Sudety





Na awaryjne wypinanie nie ma wpływu ponieważ w bok nie ta sprężyna działa a w przód akurat jak lecimy to odciągamy buta od bolców, poza tym ta blaszka opierająca się na bolcach jest płaska a nie w klin więc ich nie rozpiera i nie zrobi nam z 5 din 4 din.
Z rakami nie będzie problemu bo są modele, które podali koledzy wyżej a i automat dobrze dociągnięty powinien dać radę a jak nie to pilnik ciach ciach i mamy piękny rancik pod automaty.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 22:27, 27 Sty 2014
maciejka
domownik
 
Dołączył: 27 Sty 2007
Posty: 225
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Skąd: Warszawa





Jeśli chodzi o skiability to z czym to porównać? tlt6? f1? maestrale?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 22:58, 27 Sty 2014
poloneez
domownik
 
Dołączył: 01 Lut 2013
Posty: 531
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Skąd: Krk/ Bourg-Saint-Maurice





maciejka napisał:
Jeśli chodzi o skiability to z czym to porównać? tlt6? f1? maestrale?


Klapki Kubota Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 8:21, 21 Lut 2014
pemi
domownik
 
Dołączył: 16 Gru 2007
Posty: 265
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Skąd: zakopane





Moje wrazenia :
but lekki(waga jak f1 carbon) cały zabudowany , mega dobrze opinajacy i usztywniający ,wygodny z bardzo duża ruchomościa komina- ruchomość komina można regulować klamrą z taśmą która go spina ,raki siadają
po pierwszych jazdach :
nic więcej nie trzeba jest mega dobrze Wink wszystko działa jak należy ,
but dla wszystkich zarówno poczatkujacych jak i zaawansowanych , dla mnie bedzie butem treningowym , do pracy ,na wyrypy a czy na starty zobaczymy (już zszedłem trochę z ich orginalnej wagi Wink
kolejny milowy krok na przód ,
konkurencja znów w tyle ....


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 8:31, 21 Lut 2014
maciejka
domownik
 
Dołączył: 27 Sty 2007
Posty: 225
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Skąd: Warszawa





Możesz porównać do tlt6? Jaka była długość skorupy dla jakiego rozmiaru? Gdzie je można wypróbować?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 11:14, 21 Lut 2014
pemi
domownik
 
Dołączył: 16 Gru 2007
Posty: 265
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Skąd: zakopane





nigdzie ich nie wypróbujesz póki co ; skorupa roz 27 to 296mm ;
, szersze niż tlt6 , lżejsze dla mnie pierwsza klasa


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 21:02, 01 Lut 2015
Luboch
domownik
 
Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 257
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Skąd: Rzeszów





Pytanie o śrubki .. mianowicie dlaczego taka różnica



Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Luboch dnia Nie 21:04, 01 Lut 2015, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 9:24, 02 Lut 2015
woytek
domownik
 
Dołączył: 08 Kwi 2013
Posty: 121
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Skąd: Katowice





Powiem tak; W zeszłym tygodniu Scarpa wysłała pytanie do sprzedawców, żeby zgłosili ile mają tych butów na stanach... Oczywiście poprzedzili to długim listem o relacjach z klientami, zaufaniu, wysokiej jakości... Czekam na rozwój .. Może tylko sprawdzają realne zainteresowanie butem (bo wiadomo, że to co się sprzedało sklepom, nie jest adekwatne do tego co się sprzedało końcowemu Kowalskiemu.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 16:43, 02 Lut 2015
Luboch
domownik
 
Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 257
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Skąd: Rzeszów





A jak się to ma do mojego pytania o to że jedne buty maja śrubę a inne maja jedynie miejsce na jej montaż i skąd taki element dorwać bo już zauważyłem że ja jestem klientem któremu śruby brak .


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 18:16, 02 Lut 2015
Żółw
rozmowny
 
Dołączył: 12 Lis 2013
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Skąd: Śląsk





To drugie zdjęcie jest robione na targach (ISPO Monachium?).
Więc rok przed wprowadzeniem tego modelu do sklepów.
Sporo pokazywanego sprzętu tam to jeszcze świeżutkie nowinki, często w fasie prototypów. Więc nie sugerowałbym się jakoś bardzo tym zdjęciem.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 18:46, 02 Lut 2015
sinus
domownik
 
Dołączył: 04 Lut 2011
Posty: 322
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 7 razy
Skąd: Kraków / Rabka





[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 21:50, 02 Lut 2015
woytek
domownik
 
Dołączył: 08 Kwi 2013
Posty: 121
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Skąd: Katowice





Wersja z oficjalnej strony:
[link widoczny dla zalogowanych]

@Luboch - tak jak napisał żółw, może były to prototypy, partie testowe, poprawki na szybko. Jeśli chodzi o recall - wg mnie ryzyko połamania nóg dość duże (zwłaszcza jeśli Scarpa wycofuje wszystko z rynku). Mam nadzieję, że kupowałeś oficjalnym kanałem i masz możliwość zwrotu.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 14:06, 03 Lut 2015
Luboch
domownik
 
Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 257
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Skąd: Rzeszów





woytek napisał:
wg mnie ryzyko połamania nóg dość duże (zwłaszcza jeśli Scarpa wycofuje wszystko z rynku).


Według mnie ryzyko połamania nóg znikome.. fakt mechanizm ma wadę i już kilka razy udało się to zauważyć po dokładnym ustawieniem wiązań choroba znika

Tak to wygląda


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Luboch dnia Wto 14:20, 03 Lut 2015, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 20:35, 04 Kwi 2015
Luboch
domownik
 
Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 257
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Skąd: Rzeszów





OD 9 lutego trochę śniegu spadło i stopniało a dziś w koszyku wielkanocnym dostałem "Nowe F1"
Nie wiem czy Evo czy nie. System blokady został ... zmieniony.. na nowy "inny gorszy lepszy nie wiadomo".
But pachnie fabryką moja reklamacja zostało uwzględniona .
Czy trafi do sprzedaży w takim blasku jak przed wycofaniem ze sprzedaży...
Dorzucam foty dla zainteresowanych widokiem zmienionej blokady



A z przodu but otrzymał takie udogodnienie


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Luboch dnia Nie 9:59, 05 Kwi 2015, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 19:45, 08 Kwi 2015
lukas0987
domownik
 
Dołączył: 31 Sty 2014
Posty: 99
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Skąd: Myślenice





Luboch czyli w nowych F1-kach przełączanie do zjazdu jest manualne (o ile dobrze widzę)?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 7:27, 11 Kwi 2015
Luboch
domownik
 
Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 257
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Skąd: Rzeszów





Był automatyczny ale z powodu na jego wadliwość został zamieniony na manualny


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 5:45, 04 Mar 2017
szybszy
domownik
 
Dołączył: 02 Mar 2009
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: mazowsze





watek dosc stary, ale jedyny dotyczacy dokladnie tych butow oraz nieudanego nowego rozwiazania.

orientujecie się czy w pierwszych modelach tych butow z oryginalnym automatycznym systemem Tronic mozna przeprowadzic wymiane na system ręczny ?
sa gdzies w handlu dostepne takie elementy ?
jaki jest koszt ?

swoja droga najnowszy model ma ponownie zastosowane idenyczne rozwiazanie:
[link widoczny dla zalogowanych]

chyba, że mozna skutecznie i bezpiecznie zmodyfikowac oryginalne automatyczne rozwiazanie ??


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez szybszy dnia Sob 5:57, 04 Mar 2017, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 13:47, 22 Mar 2017
semow
domownik
 
Dołączył: 16 Sty 2008
Posty: 1255
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Skąd: Kraków





Taka uwaga do użytkowników: warto pamiętać o sprawdzaniu śrub w Scarpach, jeżeli nie chcemy złapać przymusowej przerwy w sezonie Wink [link widoczny dla zalogowanych]
Ewentualnie loctite i spokój na dłużej. Z tego co słyszałem do Maestrali też się stosuje ta uwaga natury ogólnej.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 13:49, 22 Mar 2017
pokor
administrator
 
Dołączył: 06 Paź 2006
Posty: 2600
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 33 razy
Skąd: Sudety





Podobnie Lasportiva Spectre


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Scarpa F1 Evo Ski Boot
Forum Polski Klub SkiTurowy Strona Główna -> Sprzęt skiturowy
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin