Polski Klub SkiTurowy

Ogólnopolski, nieformalny klub pasjonatów skialpinizmu, turystyki narciarskiej oraz freeride'u

Forum Polski Klub SkiTurowy Strona Główna -> Sprzęt skiturowy -> Marker & Diamir 2010/2011 Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Marker & Diamir 2010/2011
PostWysłany: Czw 19:09, 21 Sty 2010
mateusz
rozkręcam się
 
Dołączył: 28 Lis 2008
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów






Nowe lżejsze Markery - F10 - 1685 g , F12 -1760 g

[link widoczny dla zalogowanych]

Vs. Freeride'y Diamira na sterydach - 2190 g:

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 0:14, 22 Sty 2010
Konik
domownik
 
Dołączył: 30 Wrz 2006
Posty: 841
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Skąd: Kraków





System Markera (baron/Duke) miał zawsze jedna podstawową wadę: konieczność wypinania buta do zmiany trybu pracy podchodzenie/zjazd i wice wersal. Dla freeriderów i tak było wybawieniem, ale to łażenia się mało nadaje (plus masa). Z drugiej strony masa poniżej 2 kg (w tych nowych) to już coś. Poza tym wiadomo: dziś każdy chce sprzedawać wszystko (kiedyś to, co potrafił najlepiej). Taki lajf... Do odbiorcy komunikatu należy jego (komunikatu) ocena.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 8:23, 22 Sty 2010
mark_eaton
domownik
 
Dołączył: 21 Mar 2009
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Świętochłowice/OS





Marker zawsze coś tam przy turowych majstrował. Fortuny na tym nie zbijali, chcieli raczej "być w klubie".
Sam miałem kiedyś Rotomat-Tour, potem robili takie druciaki trochę podobne do Silvek, w końcu te obecne, "z wyzszych sfer". Chwalą je za dużą stabilność w zjeździe (porównywalną z lekkimi JSW).

To przełączniki pod butem - wygodne na pewno nie są.

Z drugiej strony jednak - nad innymi wiązaniami np. moją "żuzlową" S400 też trzeba się mocno pochylić Sad a do zjazdu zdjąć foki (chyba że jest łagodnie to w fokach i "na oklep").

Comforty, Vericale nie są lepsze pod tym względem. Konieczność przekręcenia tyłka wraz z wciskaniem (Uff!) stopera... nie wiem jak Państwo, ale ja się wtedy wypinam Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mark_eaton dnia Pią 8:35, 22 Sty 2010, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 8:48, 22 Sty 2010
pst
domownik
 
Dołączył: 02 Paź 2006
Posty: 362
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 12 razy
Skąd: Kraków





mark_eaton napisał:
Comforty, Vericale nie są lepsze pod tym względem. Konieczność przekręcenia tyłka wraz z wciskaniem (Uff!) stopera... nie wiem jak Państwo, ale ja się wtedy wypinam Wink

Też się wypinam - jedyny znany mi sposób zmiany trybu zjazd-chodzenie bez wypinania (dźwignia kijem między kominek i piętę buta) wydaje się dość destrukcyjny. Inna sprawa, że i tak w 95% przypadków przepinając się do podejścia trzeba założyć foki, w czym odpięcie narty bardzo pomaga. Wink Jedyny moment, kiedy mi brakuje przepinania w locie to przechodzenie stawów "w dół", kiedy foki nie są konieczne, a wolna pięta wygodna.

pozdrawiam,
Piotr


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 23:04, 25 Sty 2010
W.G.
domownik
 
Dołączył: 19 Maj 2008
Posty: 1697
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 38 razy
Skąd: Kraków





Konik napisał:
System Markera (baron/Duke) miał zawsze jedna podstawową wadę: konieczność wypinania buta do zmiany trybu pracy podchodzenie/zjazd i wice wersal. Dla freeriderów i tak było wybawieniem, ale to łażenia się mało nadaje (plus masa). Z drugiej strony masa poniżej 2 kg (w tych nowych) to już coś. Poza tym wiadomo: dziś każdy chce sprzedawać wszystko (kiedyś to, co potrafił najlepiej). Taki lajf... Do odbiorcy komunikatu należy jego (komunikatu) ocena.



Pozwolę się nie zgodzić z podstawową wadą. To jest wiązanie free więc priorytetem są inne funkcje niż w wiązaniach do łażenia.
Sztywność, jest, (przejścia z krawędzi na krawędź)
Wysokie ustawy, są
Najważniejsze, brak możliwości uwolnienia pięty podczas jazdy i lądowania, jest.

Opcja do chodzenia i waga jest rzeczą wtórną.
Rozstaw otworów montażowych też bez zastrzeżeń nawet do szerszej narty.

Inni wytwórcy dokładali patenty by pięty nie wypinało, ale niska sztywność wiązań pozostawała. (naxo, diamir)
Tak że chyba poza konkurencją.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 0:08, 26 Sty 2010
i_ras;)
domownik
 
Dołączył: 11 Mar 2006
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: KATOWICE





Przypadkiem czy ta nowa lrzejsza waga nie jast dla jednego wiązania???

kojazycie ile wazy normalnie Bron/Duke


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Re: Marker & Diamir 2010/2011
PostWysłany: Wto 23:41, 26 Sty 2010
mr
domownik
 
Dołączył: 20 Lut 2007
Posty: 294
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 4 razy
Skąd: Szklarnia





mateusz napisał:
Nowe lżejsze Markery - F10 - 1685 g , F12 -1760 g

[link widoczny dla zalogowanych]

Vs. Freeride'y Diamira na sterydach - 2190 g:

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]


kurde, w sumie po wypadnięciu naxo w swojej kategorii diamiry miały by niemal monopolistyczną pozycję (sorki, ale wszystkie te "pury" tez IMHO nie są do końca udane...), a dzięki nowym (lżejszym) markerom pojawi się jakaś sensowna konkurencja....

mr


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 18:29, 28 Sty 2010
Konik
domownik
 
Dołączył: 30 Wrz 2006
Posty: 841
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Skąd: Kraków





i_ras;) napisał:
Przypadkiem czy ta nowa lrzejsza waga nie jast dla jednego wiązania???

kojazycie ile wazy normalnie Bron/Duke


Ca. 2,6 kg


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 7:53, 29 Sty 2010
Konik
domownik
 
Dołączył: 30 Wrz 2006
Posty: 841
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Skąd: Kraków





W.G. napisał:
Konik napisał:
System Markera (baron/Duke) miał zawsze jedna podstawową wadę: konieczność wypinania buta do zmiany trybu pracy podchodzenie/zjazd i wice wersal. Dla freeriderów i tak było wybawieniem, ale to łażenia się mało nadaje (plus masa). Z drugiej strony masa poniżej 2 kg (w tych nowych) to już coś. Poza tym wiadomo: dziś każdy chce sprzedawać wszystko (kiedyś to, co potrafił najlepiej). Taki lajf... Do odbiorcy komunikatu należy jego (komunikatu) ocena.



Pozwolę się nie zgodzić z podstawową wadą. To jest wiązanie free więc priorytetem są inne funkcje niż w wiązaniach do łażenia.
Sztywność, jest, (przejścia z krawędzi na krawędź)
Wysokie ustawy, są
Najważniejsze, brak możliwości uwolnienia pięty podczas jazdy i lądowania, jest.

Opcja do chodzenia i waga jest rzeczą wtórną.
Rozstaw otworów montażowych też bez zastrzeżeń nawet do szerszej narty.

Inni wytwórcy dokładali patenty by pięty nie wypinało, ale niska sztywność wiązań pozostawała. (naxo, diamir)
Tak że chyba poza konkurencją.


Ależ ja nie biję we free-pryncypia. Toż wiadomo o zaletach księciuf i baronuf. Inom niedogodność owych wskazał. BTW: trzeba straszliwie zap....ć, żeby odczuć zalety Markerów, zaś w praktyce turowej bardziej czuć wady tego rozwiązania, niż zalety. A o nowej turowej wersji mowa.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 8:51, 29 Sty 2010
kampress
domownik
 
Dołączył: 08 Maj 2008
Posty: 2374
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Skąd: Rabka-Zdrój





Konik napisał:
trzeba straszliwie zap....ć, żeby odczuć zalety Markerów, zaś w praktyce turowej bardziej czuć wady tego rozwiązania, niż zalety. A o nowej turowej wersji mowa.


nie wiem dla mnie to takie ch... wi co - jak do turu to wiadomo że do dupy... - a jak do zap...a - to wiązania skrzynkowe i basta - do docelowych podejść alpine trekker straczy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 12:19, 31 Sty 2010
JurekP
domownik
 
Dołączył: 17 Sty 2009
Posty: 222
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Skąd: Gdańsk





Juz jest oficjalnie:
[link widoczny dla zalogowanych]
Troche mnie zdziwil tylko jeden rozmiar skistopera: 85 mm (!!!) Przeciez to nawet na niektore narty tourowe bedzie za malo, a co dopiero na jakies puchowe potwory?
Poza tym podporka do podchodzenia wydaje mi sie problematyczna (wyobrazam, ze bedzie sama sie skladac).


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 16:19, 01 Lut 2010
Pontix
domownik
 
Dołączył: 03 Kwi 2009
Posty: 925
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Skąd: Kraków





F10 i F12 są to wiązania Tourowe z siłą wypięcia odpowiednio 10 i 12 Din. Ich niewątpliwą zaletą w stosunku do damirów jest nieco mniejsza waga nie wiem jak ze sztywnością. Niestety konieczność wypinania buta przed uwolnieniem pięty, może skutecznie je zdyskwalifikować w stosunku do konkurencji. Co prawda ja jak zakładam foki to i tak zawsze ściągam narty ale nieraz na chwile wiązania blokuje lub zwalniam i wtedy taki system by mnie irytował


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 16:55, 01 Lut 2010
Konik
domownik
 
Dołączył: 30 Wrz 2006
Posty: 841
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Skąd: Kraków





Masa im wyszła bardzo przyzwoita, zwłaszcza F10. Nawet jeśli dodać do tego masę stoperów, to i tak jest OK. Ciekawe, ile sztywności zachowały po Duke'ach/Baronach? Jeśli sporo, to mogą stanowić solidniejszą alternatywę dla Diamirów z ceną kłopotliwszej obsługi. W każdym razie fajnie, że coś się pojawiło w miejsce S.P. Naxo.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pon 17:16, 01 Lut 2010
Pontix
domownik
 
Dołączył: 03 Kwi 2009
Posty: 925
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Skąd: Kraków





rzeczywiście jeśli sztywność będzie podobna jak w Duke/baron to mogą zyskać sporo zwolenników tym bardziej że but w tym wiązaniu jest dużo niżej położony niż w Diamir FR. jednak na zdjęciu wygląda jak by było tam znacznie więcej plastiku niż w wyżej wymienionych D/B, pewnie niedługo pokażą się jakieś testy tych wiązań wtedy będzie można coś więcej na ten temat się dowiedzieć. W każdym razie dobrze że poprawia się konkurencja na rynku wiązań, zawsze to lepiej nawet jak nie obniży cen to może choć poprawi innowacyjność


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 19:58, 02 Lut 2010
JurekP
domownik
 
Dołączył: 17 Sty 2009
Posty: 222
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Skąd: Gdańsk





Gdyby ktos chcial kupic:
[link widoczny dla zalogowanych]
Maja je miec w marcu lub kwietniu. Pytalem czy pasuja skistopy od Barona/Duke-a - facet mowi, ze tak.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Nie 17:21, 28 Lut 2010
W.G.
domownik
 
Dołączył: 19 Maj 2008
Posty: 1697
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 38 razy
Skąd: Kraków





Troszkę czasu znalazłem bardzo proszę materiał o sztywności na razie tylko konkurencji, markera jeszcze się nie dało.
Należy, (jeśli ktoś sobie oczywiście życzy), postępować tak jak w podpisach pod zdjęciami, patrzymy na but przelatując strzałkami
[link widoczny dla zalogowanych]


Jak obiecałem.
Udało się dopaść Markera:
[link widoczny dla zalogowanych]
W albumie strzałką w R


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez W.G. dnia Nie 19:40, 02 Maj 2010, w całości zmieniany 5 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Śro 18:13, 26 Sty 2011
kubaad
domownik
 
Dołączył: 21 Maj 2007
Posty: 367
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Skąd: Zakopane





Moja małżowina stała się szczęśłiwa posiadaczkąjednej pary f10. Od razu dodam, że stopery od baronów i duke'ów nie będa pasować raczej bo sią innego kształtu. Te w serii f są dużo bardziej rachityczne. Co do przeznaczenia wiązania- moim zdaniem są idealne dla lekkich osób/kobitek na freetury/freerajdy - te drugie ewidentnie dla kobitek. Zaleta to bezpiecznik z przodu- żadne inne wiązanie skiturowe lub pokrewne z wyjątkiem baronów/duke'ów tego nei mają. Jak ktoś chce mieć zestaw do freerajdu z opcją podchodzenia od czasu do czasu to to jest to. To taki damski odpowiednik d lub b. I tyle. Nie jest to typowe wiązanie skiturowe jak widać, ale nie bałbym się w tym jeździć po stoku dużo bo wypnioe sie jak trzeba.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 12:45, 27 Sty 2011
pst
domownik
 
Dołączył: 02 Paź 2006
Posty: 362
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 12 razy
Skąd: Kraków





kubaad napisał:
Zaleta to bezpiecznik z przodu- żadne inne wiązanie skiturowe lub pokrewne z wyjątkiem baronów/duke'ów tego nei mają.

Chodzi Ci o jakiś konkretny sposób działania tego przedniego bezpiecznika? Przecież wiązań, które mają wypięcie boczne realizowane z przodu jest trochę, np. wszystkie Fritschi, śp. Naxo.

pozdrawiam,
Piotr


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 13:20, 27 Sty 2011
pavelk
domownik
 
Dołączył: 04 Sty 2011
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: K-ce





ja mam swoje zdanie na temat markerów:
- diamir ważą podobnie ale nie trzeba sie bawić z wypinaniem buta żeby przełączyć chodzenie/zjazd
- tlt też trzeba wypinać ale ważą połowe mniej

tak wiec łączą wady aobu rozwiazań... ale za to są ponoć wytrzymałe...

wg mnie to nie są wiązania tourowe (wbrew temu co usłyszałem ostatnio w super sklepie w Rudzie Śl - że są to obecnie najlepsze wiązania tourowe na świecie - dalej nie rozmawialem ...) - są to wiązania freerideowe z funkcją podchodzenia - takie jest moje zdanie


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Czw 15:14, 27 Sty 2011
RobertN
rozkręcam się
 
Dołączył: 20 Lis 2010
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów






Mój syn ma FT12 zamontowane na Majesty Dirty Bears (99 mm). Ze skistoperami ważą 2020 g. Skistopy od Baron/Duke/Jester pasują jak najbardziej. W niektórych sklepach przy opisie skistopów nawet pojawiło się oznaczenie Duke/Baron/Jester/Tour.
Jeśli komuś nie przeszkadza konieczność wypinania przy zmianie ski/walk to moim zdaniem jest to dużo lepszy wybór niż Diamiry, szczególnie do szerokich nart, freeridu i skakania.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 22:52, 04 Lut 2011
Pontix
domownik
 
Dołączył: 03 Kwi 2009
Posty: 925
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Skąd: Kraków





W tym sezonie przesiadłem sie z D. Freeride na Duki i mogę powiedzieć jedno, nie ma czego porównywać. Zjazd bajka nie tylko przy duzych predkosciach, wieksza sztywność pomaga w wielu sytuacjach, co do wagi to też bym tego 500 gr nie wyolbrzymiał do chodzenia te 2 kg Diamira to i tak dużo a jeśli chodzi o zjazd to, to juz inna klasa


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Pontix dnia Pią 22:54, 04 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 23:44, 04 Lut 2011
francisze
rozmowny
 
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów






świat jest dużo bardziej kolorowy niż dyskusje na forum Smile
wątek o kicaniu pyta wprost - komu potrzebne tak ciężkie wiązania do freeridu ? skoro na jsw można robić takie rzeczy - czy coś jest nie tak?
Czy toporne wiązania to jeszcze opcja turowa z zaletami free czy free z zaletami tour ? Myślę, ze zdania podzielone -czego wynikiem wypowiedzi w tym wątku.
Może jednak prawda leży gdzieś po środku - lub zupełnie gdzie indziej?
Zbudowane z bardzo kruchych materiałów Smile niemal nie egzystujące w tym środowisku wiązanka o których toczyła się długa dyskusja swego czasu (ale zupełnie nie na temat ) nadal mają się świetnie - za wielką wodą a tu wszyscy odcięci jak my od Egiptu Smile
Dla relaksu trafiłem na mały artykulik odnośnie bezpieczeństwa tego wynalazku Smile dla niektórych jak z lamusa Smile

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Pią 23:48, 04 Lut 2011
wkg
domownik
 
Dołączył: 16 Lut 2010
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz





francisze napisał:
świat jest dużo bardziej kolorowy niż dyskusje na forum Smile
wątek o kicaniu pyta wprost - komu potrzebne tak ciężkie wiązania do freeridu ? skoro na jsw można robić takie rzeczy - czy coś jest nie tak?
Czy toporne wiązania to jeszcze opcja turowa z zaletami free czy free z zaletami tour ? Myślę, ze zdania podzielone -czego wynikiem wypowiedzi w tym wątku.
Może jednak prawda leży gdzieś po środku - lub zupełnie gdzie indziej?
Zbudowane z bardzo kruchych materiałów Smile niemal nie egzystujące w tym środowisku wiązanka o których toczyła się długa dyskusja swego czasu (ale zupełnie nie na temat ) nadal mają się świetnie - za wielką wodą a tu wszyscy odcięci jak my od Egiptu Smile
Dla relaksu trafiłem na mały artykulik odnośnie bezpieczeństwa tego wynalazku Smile dla niektórych jak z lamusa Smile


[link widoczny dla zalogowanych]


A co Ty wlasciwie chciales powiedziec ?
Tym odcietym ?

Pozdrawiam
Witek


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez wkg dnia Pią 23:49, 04 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 0:05, 05 Lut 2011
francisze
rozmowny
 
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów






przeczytał kolega uważnie link? - nic więcej niż to na co przypadkiem trafiłem i uważam jest godne uwagi i nie powinno być pominięte w kontekście rozmowy o wiązaniach turowo - freeridowych Smile
co do Egiptu to chodziło, że nie wiemy co się tam dzieje, bo dziennikarzy zamykają i biją, a jeśli chodzi o nasze podwórko to często nie wiemy co w trawie piszczy na własne życzenie Smile bo łatwiej spytać na forum niż poszukać samemu u źródeł Smile co w wielu przypadkach może skończyć się dziwnie lub powodować, że żyjemy w nieświadomości. Oczywiście dziennikarze, media, artykuły też mogą nas oszukiwać Smile
Dlatego nie oceniam powyższych wypowiedzi - stwierdzam, że są różne i dorzucam jeszcze coś nowego dla ubogacenia myślenia i dyskusji, Chciałem tylko się podzielić, jak ktoś nie chce niech nie czyta. też tak czasem robię Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 0:06, 05 Lut 2011
wkg
domownik
 
Dołączył: 16 Lut 2010
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz





francisze napisał:
przeczytał kolega uważnie link? - nic więcej niż to na co przypadkiem trafiłem i uważam jest godne uwagi i nie powinno być pominięte w kontekście rozmowy o wiązaniach turowo - freeridowych Smile
co do Egiptu to chodziło, że nie wiemy co się tam dzieje, bo dziennikarzy zamykają i biją, a jeśli chodzi o nasze podwórko to często nie wiemy co w trawie piszczy na własne życzenie Smile bo łatwiej spytać na forum niż poszukać samemu u źródeł Smile co w wielu przypadkach może skończyć się dziwnie lub powodować, że żyjemy w nieświadomości. Oczywiście dziennikarze, media, artykuły też mogą nas oszukiwać Smile
Dlatego nie oceniam powyższych wypowiedzi - stwierdzam, że są różne i dorzucam jeszcze coś nowego dla ubogacenia myślenia i dyskusji, Chciałem tylko się podzielić, jak ktoś nie chce niech nie czyta. też tak czasem robię Smile



Rozumiem ; )

Witek


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 0:23, 05 Lut 2011
Maciej
domownik
 
Dołączył: 06 Mar 2006
Posty: 1413
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Skąd: Wabrzezno (Kuj.-Pom.)





francisze napisał:
...a jeśli chodzi o nasze podwórko to często nie wiemy co w trawie piszczy na własne życzenie Smile bo łatwiej spytać na forum niż poszukać samemu u źródeł Smile


jak chodzi o zakup sprzętu, to nie tyle łatwiej, co dużo taniej

a tak swoją drogą, że "smaczki dystrybucji" są przedstawiane przez prywatnego usera, a nie szpanuje nimi sam importer/dystrybutor.

pozdr.

ps. sam bym chetnie poprobowal g3, ale tego typu "egipsko klamliwa antyrządowo, ziennikarska propaganda" (określenie potraktuj z przymróżeniem oka) w połączeniu z nie najniższą ceną raczej do tego nie zachęcają.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Maciej dnia Sob 0:34, 05 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 0:55, 05 Lut 2011
francisze
rozmowny
 
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów






czasem taniej, czasem 2x drożej - nie twierdzę, że mam rację - mówię tylko że każdy medal ma dwie strony lub raczej że punkt widzenia zależy od punktu siedzenia.
Ale warto dyskusję pozostawiać otwartą Smile I wnosić coś nowego.
co do smaczków - to codzienna prasa Smile - a importerzy raz śmiem wątpić, że czytają Smile dwa to ich sprawa, a reklamy i zachęcania do kupna własnych produktów- ja osobiście nie lubię na żadnym forum.
Dzięki za filmik Smile - a widziałeś Mercedesa w rowie? albo BMW? - coś Ty - one są jak szkła zegarków szwajcarskich - "antyrysowe" Smile (z przymrużeniam oka Smile )
Pozdr.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 9:47, 05 Lut 2011
francisze
rozmowny
 
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów






apropos tego jak kto postrzega "nartę turową" czy "wiązanie turowe" lub freeridowe lub nartę freeridową - każdy może mieć własne zdanie.
Poniżej przykład Smile również nie jest to przykład na to, że coś rozwaliło Smile
(może w kolejnym epizodzie Smile )
Miłej zabawy na śniegu Smile

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 10:26, 05 Lut 2011
Maciej
domownik
 
Dołączył: 06 Mar 2006
Posty: 1413
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Skąd: Wabrzezno (Kuj.-Pom.)





nie bedę się już więcej rozwodził bo przestaje to być watek o diamirach i markerach (jkby co, to odpisuj smialo na pw, ale nie chcialbym żeby nas chlopaki zlinczowali za offtopowanie Very Happy )
co do Mercedesa to jedną rzeczą jest mercedes w rowie, inną byłby roczny mercedes np z pękającymi wahaczami; a mi chodziło nie tylko o filmik ale i o niepokojące komentarze pod spodem. To nie jest tak, że jestem przeciwny tym czy innym wiązaniom (z niecierplioscia czekalem na pierwsze info od Kuby a teraz czekam na dalsze) tylko o to, że trudno kogoś winić za to że najpierw woli poczytać, zanim "poszuka samemu u źródeł"- wszak lepiej uczyć się na cudzych błędach Mr. Green


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Sob 11:07, 05 Lut 2011
francisze
rozmowny
 
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów






zgadzam się - nie będziemy w to brnąć - rzeczywiście jest o innych wiązaniach, aczkolwiek rozważając problem wiązania jako urządzenia funkcjonalnego ułatwiającego nam poruszanie się w terenie należałoby brać pod uwagę wszystkie opcje (spokojnie w tytule mogłoby być & Onyx) autor mateusz - nie nakreślił jakoś problemu czy też nie sformułował tezy, konkretnego pytania a dyskusja sama się rozwinęła w kierunku użytkowości wiązań -więc do końca nie czuję byśmy offtopowali Smile
jeśli jednak, może z racji butów jakie posiada użytkownik - wybiera z tych konkretnych dwóch - to się wycofuję Smile (ale buty też można kupić inne)

rozpatrując wiązania pod tym kontem zakładam, ze wszystkie są sprawne - potem dochodzą przykłady ewentualnej usterkowości, a na końcu możliwości naprawy tych usterek. Myślę, że należy porównywać dwa świeże pomidory - najpierw oba całe, a nie jeden cały a drugi pokrojony Smile
Nie pytałem dlaczego nie kupiłaś tych wiązań tylko - pokazałem iż w tej materii są i takie - które moim zdaniem spełniają wymagania użytkownika i świetnie nadają się do takiej aktywności, że aż wstyd je pominąć (mógł ktoś dorzucić coś jeszcze - przecież świat jest kolorowy Smile )

Absolutnie nie jestem przeciwnikiem czytania forum czy czegokolwiek Smile Wszystko może okazać się pomocne. Tylko warto czytać różne gazety Smile -jeśli potraktujemy zjawisko wybiórczo, ktoś powie np. "że to z pewnością był zamach " Smile - a ja nie wiem co spowodowało uszkodzenie wahacza - może rozsypał się sam z siebie - tak jak byś nagle został z kierownicą w ręku, ale może kulał się po zboczu i akurat trafił "oczkiem" w kamyk - i jest awaria Smile Nie zauważyłem by autor tłumaczył w jakich warunkach to się stało.
otwarty umysł to podstawa Smile - a zamiast kupować - możesz najpierw przetestować - Onyxy w Zakopcu - bo miałem okazję - a Markery - nie wiem gdzie - możesz napisać - choć ciężko mi będzie znaleźć buty - bo sprzedałem Sad


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Marker & Diamir 2010/2011
Forum Polski Klub SkiTurowy Strona Główna -> Sprzęt skiturowy
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)  
Strona 1 z 3  
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin